niedziela, 20 lipca 2014

Ostatnio zrobiłam znowu parę nowych dzieł :)
Są to bransoletki wykonane z kamieni - jadeit, bądź agat. Bardzo ładnie prezentują się też z hematytu.

Można je robić na wiele sposobów, na gumce same kamienie, albo można je przekładać różnymi ozdobnymi koralikami.
Najlepiej prezentują się z koralikami shamballa w kolorze dopasowanym do kamieni lub też z zawieszką w kolorze srebrnym lub złotym. Wybór zależy od Was.
Oto kilka z nich:

                                       Jadeit limonkowy



                               Jadeit w kolorze niebieskim




Jadeit morelowy








Zawieszki oraz widoczne elementy są posrebrzane.



Bransoletki z koralikami shamballa mogę Wam zaprezentować z  szklanymi perełkami. Ciekawa jestem czy podoba Wam się taki układ :) 



Perełki szklane koloru różowego, półfabrykaty posrebrzane no i oczywiście koralik shamballa wielokolorowy. Bardzo je lubię.
Nie miałam czasu, aby zrobić więcej zdjęć. 
następnym razem postaram się Wam pokazać inne kolory i kombinacje pereł.
Spróbowałam też połączyć różne kolory i koraliki ze sobą , oto efekt takiej kombinacji. 


Jak Wam się podoba ?

Osobiście uważam, że dla mnie najładniejszymi bransoletkami są bransoletki wykonane techniką makrama.
Fajnie prezentują się na wiele okazji , można je łączyć i innymi i efekt jest powalający :)
Ja chcę Wam zaprezentować bransoletkę wykonaną z czarnego sznurka i koralików shamballa w kolorze srebrnym i stalowym. Dowolność koralików może być różna, ja natomiast wybrałam taki układ , a Was proszę o komentarz czy Wam się podoba ? A może coś byście zmienili ?




Zdjęcie jest nie najlepszej jakości,ale efekt jest naprawdę piękny :)

Zapraszam Was do oceniania moich prac .




Zapraszam Was także na moja stronę 


www.facebook.com/EMonihandmade/photos_stream


Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=1665292065274798731#editor/target=post;postID=4588926783928315094;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=postname

    OdpowiedzUsuń