wtorek, 17 czerwca 2014

Witam Wszystkich

Od dawna moją pasja są koraliki i to co można z nich utworzyć .
W moim blogu zamierzam się z Wami podzielić moimi doświadczeniami w tej sferze :)
Początki były trudne, ale z czasem nabrałam doświadczenia w tej materii. 
Może przedstawię wam moje początkowe prace. Oto kilka z nich :

  
Bransoletka wykonana z rzemyka plecionego w kolorze czerwieni i brązu. Długość regulowana poprzez zapięcie składające się z karabińczyka i łańcuszka. Elementy posrebrzane.
Na rzemyk nałożony element ozdobny, natomiast obok zapięcia zamocowałam ozdobny charms w kształcie kulki ażurowej. 
Całość prezentuje się naprawdę rewelacyjnie.
Szkoda tylko, że zdjęcie jest nie najlepszej jakości  i nie oddaje rzeczywistego uroku.

Kolejna bransoletką wykonana w tym okresie była bransoletka wykonana z rzemyka w kolorze czerwieni. Zobaczcie ....


I jak Wam się podoba ? Serduszko posrebrzane , ażurowe.

Inne : 







W tym okresie powstało wiele bransoletek skórzanych których zdjęć już nie mam, a szkoda.

Trochę innymi , są bransoletki z koralikami  Schamballa. materiał, z którego są wykonane jest również posrebrzany. kombinacje różne. Sami zobaczcie ....







Interpretacja kolorów dowolna. Moim zdaniem najpiękniej wyglądają złoto - srebrne.
A wy co sadzicie ?

Zapraszam Was na chwilę wytchnienia i wyborną kawę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz